Петер Чурош

Докторант кафедри приватного права Університету в Осло (Норвегія). У 2016-2019 рр. був доцентом на юридичному факультеті Університету імені Павла Йозефа Шафарика в Кошице, де презентував дисертацію «Право на спротив: громадська непокора». У серпні 2015 р. – травні 2016 р. перебував гостьовим дослідником під керівництвом професора права Вінсента Бредфорда Джеймса Молітерно в школі права Університету Вашингтон та Лі, за напрямами досліджень: професійна етика, професійна відповідальність, право та мораль, громадська непокора. Опублікував низку статей з питань адвокатської етики, судової етики, юридичної теорії та теорії прав.
У проекті «Судді під тиском: точка зламу юридичних інституцій» він зосереджений на Чехії та Словаччині та досліджує ключові концепти судової професії, а саме: незалежність, підзвітність, неупередженість, доброчесність та компетентність. Він аналізує, як різні політичні режими розглядають ці концепти та яких якостей вони очікують від своїх суддів. Для цього він розглядає різні режими Австро-Угорської імперії, Чехословацької республіки між 1918-1938 рр., Словацької Республіки та Протекторат Богемії та Моравії під час нацистського режиму у Другій світовій війні, комуністичний режим у Чехословацькій Республіці, період після падіння комуністичного влади після 1989 року, і останній період – з моменту вступу обох республік до ЄС у 2004 році.
Серед його останніх публікацій – “Незалежність без підзвітності: шкідливі наслідки політики ЄС по відношенню до учасників з Центральної та Східної Європи” у Fordham International Law Review, «Чи можуть лисиці та їжаки знайти спільну мову?» у Právny obzor і «Нормативний статус професійної етики» у Legal Ethics, Sobek, T et al. Právní etika (Legal Ethics).
Наразі його дослідження зосереджені на інституціональній теорії розвитку судової влади через тоталітарні режими в Чехословаччині. Крім того, він фокусується на юридичній освіті в Центральній та Східній Європі, що презентував на IJCLE 2019 у Братиславі, ILEC 8 у Мельбурні, NIFTEP у Мельбурні та ILEC 2018 у Фордхемському університеті.